Utgåva | Bok |
Artikelnr. | 334926 |
Författare / kompositör | Edwin E. Gordon |
Publiceringsår | 2001 |
Förlag / Tillverkare | Gia Publications |
Tillverkarens nr. | GIA -J131 |
ISBN | 9781579991197 |
Learning Sequence Activities should be the core of every curriculum that teaches music fundamentals, instrumental or choral, elementary school or college.
Simply put, these activities are a research-based, carefully sequenced way to teach the basics and to teach toward the individual differences of your students. They take up no more than five or ten minutes at the beginning of a class period.
Designed by Edwin E. Gordon, the activities broaden the tonal and rhythm vocabularies of students. More importantly, by working with tonal and rhythm patterns, the building blocks of all music, students learn to audiate or to give meaning to music. Is a song in triple meter or duple? Is it in major or minor? How does the chord structure progress? Improvise a harmony...
The ability to audiate is fundamental to all other music achievement. You will quickly find that these activities enhance everything musical you do in the classroom.
Vi meddelar dig gärna via e-post så snart varan är tillgänglig igen. %s för att aktivera meddelandet.
Om du ännu inte har ett konto kan du Logga in.
Det finns en separat Stretta-webbplats för landet Över hela världen. Om din beställning ska levereras till detta land kan du byta så att leveranstider och fraktvillkor visas korrekt. Din varukorg och ditt kundkonto förblir oförändrade.
byta till Stretta Music Över hela världenstanna på Stretta Music SverigeÄr du ny här? Registrera dig snabbt nu …